Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Football fans
#1
hi guys
i love football and you're browsing this means u love it too.

my fav club is totenham hotspur. the reason i love this club is there is always freshness. like dortmund, this club nurtures young talent and makes them world class.
my fav player is leo mess. this man is magician. its always delightful to watch him dribble and his finesse shots are treat for football fans.
I started watching football egularly and following leagues since 2012. before that it was hit and miss, i did used to tune in for big matches tho. 

so this is mine short football identity. what's yours??
Like Reply
Do not mention / post any under age /rape content. If found Please use REPORT button.
#2
Actually... my favourite is Cricket. I don't follow foot ball... but I've read your post bro.

గర్ల్స్ హైస్కూల్ > INDEX 
నా పుస్తకాల సొరుగు > My (e)BOOK SHELF
చిట్టి పొట్టి కథలు - పెద్దల కోసం > LINK
Like Reply
#3
(26-01-2019, 09:34 PM)Vikatakavi02 Wrote: Actually... my favourite is Cricket. I don't follow foot ball... but I've read your post bro.

come now cricket runs in our blood. u could chat about cricket with anyone even own mom or gf.
but u need certain  friends to chat about football
Like Reply
#4
NOT NECESSARY.... MY MOM DOESN'T WATCH CRICKET NOR MY GF.
I RANDOMLY DISCUSS FOOTBALL WITH MY RELATIVES AND FRIENDS EVEN I DON'T FOLLOW IT. MY BROTHER FOLLOWS IT MORE THAN ME.
AND CRICKET RUNS ALL OVER THE NATION NOT JUST ONE PERSON HERE IN INDIA. IT BECAME A RELIGION LONG AGO.

గర్ల్స్ హైస్కూల్ > INDEX 
నా పుస్తకాల సొరుగు > My (e)BOOK SHELF
చిట్టి పొట్టి కథలు - పెద్దల కోసం > LINK
Like Reply
#5
Yo siempre he sido fanatico del Real Madrid, la gente pensaba que era solo por Cristiano Ronaldo, pero la verdad es que a pesar de que soy un fan de ese jugador, me encanta el equipo en general, me gustan sus jugadas, sus fichajes, director tecnico y como operan en el campo, actualmente, toda mi familia es del Real Madrid y son muy pocos (la verdad que contados con los dedos) los que son del Barcelona, no critico a tu jugador favorito, al igual que tu pienso que Leo Messies uno de los mejores y que como el va a pasar bastante tiempo antes de que nazca un jugador como el, en realidad pienso que el unico que pudo vencerlo en el campo es uno de sus antiguos compañeros, hablo dl inigualable Ronaldiho, que actualmente se encuentra en problemas legales en Paraguay y espero su pronta libertad
Todo para tu service peisa
Like Reply
#6
(20-06-2020, 04:57 AM)davidpepe Wrote: Yo siempre he sido fanatico del Real Madrid, la gente pensaba que era solo por Cristiano Ronaldo, pero la verdad es que a pesar de que soy un fan de ese jugador, me encanta el equipo en general, me gustan sus jugadas, sus fichajes, director tecnico y como operan en el campo, actualmente, toda mi familia es del Real Madrid y son muy pocos (la verdad que contados con los dedos) los que son del Barcelona, no critico a tu jugador favorito, al igual que tu pienso que Leo Messies uno de los mejores y que como el va a pasar bastante tiempo antes de que nazca un jugador como el, en realidad pienso que el unico que pudo vencerlo en el campo es uno de sus antiguos compañeros, hablo dl inigualable Ronaldiho, que actualmente se encuentra en problemas legales en Paraguay y espero su pronta libertad
Todo para tu service peisa
Like Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)